8 Eylül 2009 Salı

Sıkıştım


Kişilik çatışması yaşıyorum günlük!!
Tercih çatışması yaşıyorum günlük!!
Devir çatışması yaşıyorum günlük!!
Medeniyetler çatışması yaşıyorum günlük!!
Babannem öldüğünden beri bu ev bana dar geliyor günlük!!
Bu evden hiç kimseyle (anne-baba) hiç bir konuda anlaşamıyorum günlük!!
Hiç kimse beni anlamıyor, hatta kendim bile kendimi anlayamıyorum günlük!!

Ne babamın istediği gibi bir kız çocuğu olabiliyorum, ne annemin istediği gibi biri!
Kendi aralarında hiç ama hiç çatışmazlar, ama hep benimle çatışırlar!
Babam müslüman, annem hristiyan. İkisinin dünya görüşleri siyah/beyaz kadar farklı!
İkisi birbirlerini böyle kabul etmişler, oldukları gibi de sevmişler...
Ama beni olduğum gibi kabul edemiyorlar! Hergün bir öğüt vermek zorundalar sanki!
Ve ikisi bir olup öğütlemiyorlar! İkisi farklı öğütlüyorlar! Çok sıkıldım, çok aradayım günlük!
İkisiyle de çok sık kavga etsem de, ikisini de çok seviyorum!

Ya günlük, inan ki boşansalar o kadar rahat olacağım ki! Bir çocuk bunu ister mi hiç? İster!
En azından annemde kalırken Meggie, babamda kalırken Sibel olabilirim rahat rahat!
Ama 'Sibel Meggie' olmak, ikisi birden olmak beni çok yoruyor!
Ama yookk hala kumrular gibi seviyorlar birbirlerini! Her gün tavşanlar gibi düzüşüyorlar!
Dünya ikiye bölünür, bunlar bölünmez! Ama beni bölerler! Sanki yarış halindeler!
Tek çocuk olmanın maddi getirileri ve şımarıklıkları var kabul :) Ama bazen keşke bir kardeşim olsaydı da bu baskının yarısını o paylaşsaydı istediğim de oluyor!

Seninle henüz tanışmamışken günlük, 2-3 ay önce bir cuma günü:
Babam bana "Türkçe doğru kullanılmalıdır! Bir yer var, yarın oraya kayıt ettireceğim seni" dedi. 5 dk sonra mutfaktayken Annem "Dinini kendin seçme hakkına sahipsen de, bilmelisin ki seçebilesin! Bir kilise keşfettim, yarın oraya gideceğiz seninle" dedi.
İkisinin birbirinden haberi yok! Bana soran da yok! Lanet olsun dilinize de, dininize de dedim içimden! Sıkıyorsa içinden değil dilinden söyle!
Sonuçta sabah sike sike kursa yazılıp, öğlen de sike sike kilise gezdim!

Kimim ben? Neyim bilmiyorum!
Türk müyüm? Danish miyim?
Müslüman mıyım? Hristiyan mıyım?
Ateist miyim? Satanist miyim?
Lezbiyen miyim? Biseksüel miyim?
Aptal mıyım? Akıllı mıyım?

Sanırım hepsinden biraz barındırıyorum! Ama hepsi birden zor geliyor!
Hangi yükü, neyi atayım üstümden bilmiyorum!
Beni olduğum gibi kabul edip sorgulamayan bir tek babannem vardı, o da gitti!
Yalnızım!
Sıkıştım!

0 yorum:

Yorum Gönder