12 Eylül 2009 Cumartesi

Aşk Kokusu

Dear Diary :)
Nasılsın bakalım görüşmeyeli? Ben çok iyiyim. Zaten burada konu benim.
Sana hal-hatır sormam terbiyemden sadece :p Çok iyi hissediyorum kendimi!
Bugün hiçbirşey canımı sıkmadı, hiçbir aksilik olmadı, herşey çok iyiydi...
Öncelikle bildiğin gibi sabah geç gittim derhaneye. Bu günün ilk artısıydı tabi :)
Daha sonraki artılar ise saymakla bitmez. Dershaneye gittim, 2. derse girdim.
Sınıfa girer girmez sevgilimin gülen gözleriyle karşılaştım. Işıkla bakıyordu bana.
Selamlaştık, yanağından öptüm. Öperken içime çektim, soktum çıkardım içime..
"Nerede kaldın?" dedi, özlemiş besbelli :p Anlattım, "yaramazsın sen" dedi, güldü.
Gülüşü bile bir başka günlük. Anlatamam ki. Ne sana, nede kendime. Bambaşka!
Hoş-beş yaparken Murat balkondan geldi. Bir diğer artı da o oldu zaten. Şöyle ki,
Dünkü suratından eser yoktu. Sanki hiçbirşey olmamış, hiçbirşey sormamış gibi..
Çok sevindim onun da bu haline.. Çünkü gerçekten üzülmüştüm onun haline ya..
Haa bu arada, Mübeccel'in yanına geçtim ben dün. Anlatmamışım sana şekerim..
Dün kendisi yanına oturmamı söylemişti. Ben de zıplamıştım tabi. Kaçırırmıyım ;)
Murat da bi öne, benim boşalttığım sıraya oturdu ki aramıza yabancı girmesin :p
Beraber oturmak ders açısından iyi olmadı tabi. Hep daha yakınına sokuluyorum,
kokusunu daha çok hissetmek istiyorum. Bacaklarımız yanyana değiyor birbirine.
Gel de ders işle! Canım sevgilim yine derslerde numberone, hocaların gözdesi...
Zeki hatunum benim :p Çok sevdim be günlük. Acaip bağlanmış durumdayım!!
Her teneffüs beraberdik. Hep konuştuk. Bildiğin, kardeşten ileri olduk. Süper!!
Bitmedi... Çıkışta napıyorsun diye sordu bana. Ben değil ha, o sordu düşününüz!
"Bir planım yok, senin var mı?" diye sordum, kahve içelim dedi. Tamam dedim.
Benim yapmayı, söylemeyi düşündüklerimi kendisi bana söylüyor! Şaşkınım!!!
Çıkışta beraber indik, plazanın kapısından çıkarken zibidi Murat bok etti olayı :
"Hayırdır kızlar ne tarafa?" İçimden bir ses "Ananın..." dedi, ama ben sustum..
Aşkım "kahve içmeye gidiyoruz, sen de gelsene" dedi. O an kaynar sular döküldü
Başbaşa vakit hayallerim suya düşmüştü. Neyse, gittik zıkkımlandık. Kalktık...
Murat ayrıldı bizden. Mübeccel'im, "işin yoksa bize gidelim mi?" demez mi?! :o
Hiiiiçç naza çekmedim. Ama şaşırmıştım. Daha tanıştığımız kaç gün ki eve çağırdı.
Ama mutlu da olmuştum, çünkü artık kendime "Tanıştığın kaç gün ki aşık oldun"
diye kızmayacağım. Çünkü o daha tehlikelisini yaptı, beni eve çağırdı tanımadan!
Dolmuşa bindik. Sonra türlü türlü şeyler geçti aklımdan yol boyunca. Acabalar...
Acaba o da mı lezbiyen? Acaba evde bana saldıracak mı? Tecavüz mü edecek?
Ah keşke! Bu düşünce beni benden aldı. Keşke dedim, bana sahip olmak istese.
Sonra da tabi kötü düşünceler geçti.. Ya organ mafyasıysa, ya kadın satıcısıysa ?
Defettim hemen bu şeytani düşünceleri başımdan. Ama tırsmadım değil hani :p
*
--Pff annem yardım istiyor sofra için-- Gelicem az sonra...
*
Geldim.. Pek bi hamarattım günlük :p Çay demledim, sonracııma kaşar kestim.
Çatalları bile çıkardım masaya dizdim :) Yarın ben de oruçluymuşum :( Pff !!

Neyse, nerde kalmıştık? Hee dolmuştan indik, evlerine gittik. Anneciği evdeydi.
Tanıştık. Pek sevdi beni kanımca :) E sevilmeyecek kızmıyım ben günlük? I ıhh.
Annesiyle oturduk çay içtik, kendimi anlattım işte. M'in odasına geçtik sonra..
Ve bir şok daha! Duvarda kimin posterleri var günlük tahmin et? BenDeniz !!
Yok lan, bendeniz değil, şarkıcı olan Deniz. Deniz Çelik nam-ı diğer BenDeniz lan!
O an ben bittim günlük. Dedim ben kesin cennetteyim. Bu da huri'm :))
Babannem derdi; ölünce erkeğe huri, kadına nuri verilcek diye :p Gülerdik :)
Bana yine huri düştü :) Günlük, sanki kader yazmış bizi. Senaryoya bakarmısın!
Sen kalk Kopenhagen'den, Bursa'ya gel. Bir tane Türk şarkıcı beğen sadece...
Sonra bir Türk kızına aşık ol, herşeyiyle beğen, o da senin şarkıcının fanı olsun!
Yuh artık kadere bak! Ben hiç BenDeniz dinlenen bir cafeye bile rastlamazken!
Sevdiğim kız, BenDeniz Fan Club üyesi çıksın! Seviyorum lan seni tanrı! Muckk!
Odaya girmemle ufak çaplı bir çığlık basmam bir oldu! Kızım şaşırdı noluyo diye!
Anlattım: "Rock dinlerim, P!nk severim ama yerli olarak tek BenDeniz dinlerim"
O benden çok sevindi :) Sevinmeye yer arıyoruz karşılıklı günlük :) Çok iyiyiz !!
O da ilk çıktığı günden beri sevdiğini söyledi. O çalarken hep oynarmış küçükken.
BenDeniz Fan Club varmış nette, ona üyeymiş. İnternetten girdik hemen, baktık.
Bana referans oldu ben de üye oldum. Üye adımın anlamını sordu, diyemedim :)
Sonra msn'lerimizi ekledik karşılıklı, yemek hazırlayayım mı dedi, yemedim..
Düşünceli sevgilim benim. Kendi oruçken ben yiyebilir miyim hiç? I-ıh yiyemem!
Sonra üstünü değişti. Eşofmanlarını giydi benim yanımda. Utandım çok xD Öhöö.
Gömleğini çıkarırken baktım ama eşofman altı giyerken kaçırdım gözlerimi...
Büyükler. Benimkilerden büyükler.. Zaten dıştanda belli ama sutyenden taşıyor!
Tahminimin ötesindeler yani :) Sevindim. Bir de çok bakımlı. O da tahmin ötesi!
Odasını ve kremlerini gören kokoş sanar ama değil işte. Öyle de ölçülüdür...
Gömleği çıkarırken gerilen omuz ve göğsünü sadece safça koklamak istedim.
Sadece koklamak günlük! Çünkü o kadar temiz ki! O kadar 'kadın' ki. O derece !!
Bana da eşofman isteyip-istemediğimi sordu. Rahat ol dedi. Ben rahatım dedim.
Nasıl rahat olmayayım ki günlük? Üstümdekiler beni nasıl sıkabilirdi ki o an ??
Dün hayatımın en yoğun aşkıyla, en temiz, en saf haliyle sevdiğim ama imkansız
olarak görerek, hayalkırıklıklarıyla ağladığım, hakkında bir gün kaybedeceğimi
düşünerek korkularla hıçkırdığım sevgilimin evindeyim, kankayız tabir-i caizse..
Her şey çok hızlı oluyor günlük! Tanışmamız, hislerim, beğenim, samimiyetimiz..
Çok korkuyorum. Yine babannemin biir sözü var bu konuya en en en uygun olur;
"Hızlı koşan atın boku çabuk düşer" derdi rahmetli. Bozulmasından korkuyorum!
Yada ne bileyim, rüya olmasından. Kendimi cimcirmeye de kıyamam ki :p
Herşeyi oluruna bıraktım günlük. Yavaş çok yavaş hareket etmek zorundayım.
Kaçırmamalıyım Mübecceli hayatımdan. Ben bir ömür platonik sevmeye razıyım!
Ama bir ömür kaybetmeye hiç razı değilim. Mutlaka hayatımda olmalı. Olmalı!
Belki arkadaş olarak, belki sevgili olarak, belki de bi kanun çıkar evleniriz! Ohşh!
Hayallerle yaşamayı çoktan öğrendim. Ama hayallerimin öznesi karşımda işte!!
Sonrası kız sohbetiydi.. Eften püften havadan sudan ottan boktan püsürden işte.
Çok güzel vakit geçirdik, çok mutluydum ayrılırken. Dolmuşa kadar geçirdi beni.
Yarın görüşmek için sözleştik. "Uslu kız ol, erken gel geç kalma derslere" dedi :)
Hiç geç kalır mıyım artık bitanem? Sen oradayken, ben dururmuyum hiç evde?
♀♀

Edit: Lan günlük, seni renklendirdik o kadar uğraştık, bu arada bunu da hatırlatayım dedim!

0 yorum:

Yorum Gönder