16 Eylül 2009 Çarşamba

Lesbisk om Tyrkiet

Tyrkiet
İki gündür çok kapışıyoruz babamla günlük. Adam hasta. Resmen. Kesin.
Dün gece uyanınca oturttu karşısına, abartısız bir saat blablabla, bikbikbik.
Artık Türkiyedeymişiz. Tavırlarım, konuşmalarım, herbişeyim buna göre olmalıymış. 3 sene olmuşmuş ama ben hala şivemi değiştirememişim. Hala abuk sabuk Türkçe konuşuyormuşum Defterlerime bakıyormuş, güzel yazıyormuşum ama nedense hiç güzel konuşmuyomuşum. Bilerek mi yapıyomuşmuşum. İnadına mı yapıyomuşum.. Yuhh. Ya bu kadar niye üstüme geliosun baba yaa. Danimarkayı unutacakmışım. Artık buraya adapte olacakmışmışım. Bak sen! Madem çok seviyodun burayı niye kalkıp oraya gittin? Burada kazansaydın paranı :@ Niye bir Danimarkalı ile evlendin? İşine geldi di mi sarışın mavi gözlü kadın?! Ona göre benim şiveli konuşmam ayıpmış ya olaya bakarmısın günlük! Yoruldum artık. Çok savaş verdim ama artık savaşacak gücüm yok günlük. Kabul ediyorum artık! Türkiye'deyim!

Lesbisk
Babamla atışmalarımızdan başka şeyler de düşündüm. Sınırlamadım kendimi düşünce konusunda. Bol bol düşünmek istedim. Düşünüpte bulmak istedim.
Günlük, ben artık 'oturmak' istiyorum. Ne olduğumu bilmek, buna göre yol çizmek istiyorum hayatıma. Ve buna göre yaşamak. Her konuda... Çünkü bu şekilde rahat olsamda, kendimi çocuk gibi görüyorum hep. Hep babasının kuzusu, annesinin balı. Bunu kabuledebilen kaç kişi vardır bilmem ama ben kabul ediyorum ki, benim kişiliğim hala oturmadı. 20 yaşımdayım neredeyse. Banada yuh! Milliyetten başladım, cinsiyetten çıktım. Türkiye'deyim, bunun koşullarını kabullenmekten başka şansım yok. Eğer öyleyse, isyan etmeyip uyacağım bu duruma. Türkiyedeyim. Bu kadar basit. Danimarka artık mazide kaldı. Belki tatillere giderim, belki ileride orada yaşarım bilmiyorum ama günün gerçeğine bakacak olursak, Türkiyedeyim. Ne babamı üzmeye, ne kendimi germeye gerek yok artık. Biliyorum çok sayıda yazdım ama yazdıkça rahatlıyorum; Türkiyedeyim :p Milliyeti bulduk rahatladık. Sıra geldi cinsiyete.. Cinsiyetten kastımı anladın sen. Tercih mi demem lazım? Babam haklı, hala Türkçem kıvamında değil, bazı kelimeleri oturtamıyorum. Herneyse, sen anlamışsındır bu bana yeter. Günlük, ben Mübeccel'i seviyorum. Buna da eminim. Hislerime güvenirim. Tamam kişilik oturmadı dedik ama, o kadar da değil. Mesela kereviz sevmem, Mübecceli severim. Bunlar net şeyler :) Daha önce de yazmıştımya sana hani, hiç bir erkekle öpüşmedim, hatta düşüncesinden bile iğrendim diye... Bu konuda da kendimi zorlamama gerek yok artık. Lezbiyenim lan. Ayıpsa ayıp, günahsa günah. Kim ne derse desin. Banane! Açık açık söylemek istiyorum herkese herşeyi. Ama bende öyle bir baba var ki, al ortaçağa LOTR filmine koy hiç sırıtmaz oynar. Hala orada çünkü. Kılıcını çeker, ortamdan keser yani. Bunu da götüm yemiyo açıkçası :p Yaşamak güzel şey. Hem daha ne yaşadım ki? Yaşanacak çok şey var. Yani anlayacağın henüz bağıra çağıra 'ben buyum lannn' demek için önümde biraz süre var :)) Olay sadece öpüşmekte değil aslında biliyormusun günlük? Duygular günlük. Duygular.. Sen anlamazsın. Sadece cinsel istek değil eşcinsellik. Ama ne yazık ki öyle görülüyor dışarıdan di mi? Ne bileyim bi çift gay gördükleri zaman insanların aklına sadece "bunlar düzüşüyor" düşünceleri geliyor. Hiç aşk yaşadıkları düşünülmüyor mesela. Sadece düzüşmek için birbirleriyle beraberler zihniyeti var insanlarda. Buna şahit oldum bir barda. Ama hiç Türkiyede bir lezbiyen çift görüpte onlara bakanların düşüncelerini okuma şansım olmadı ne yazık ki. Ama bu şansı elde etseydim de değişen bir şey olacağını sanmıyorum. Bu seferde "bunlar yalaşıyor" düşünceleri hasıl olacaktır burada. Buna da eminim, nah buraya yazıyorum. Sadece yalamak için.. Sadece düzüşmek için.. Sevemezler bunlar birbirlerini gerçekten değil mi? Bu nasıl bir mantık yaa! Avrupada böyle değil ama işte. Zihniyet meselesi bu. Yetişme, öğretilme meselesi. Burada herkes kendi fikriyle yaşamıyor. Genelde aile ne öğretiyorsa, insan onu yaşıyor. Bu babamdan da belli. Babannem değil ama dedem de babam gibiymiş hayata karşı. Sert. Herneyse.. Elbette genelleme yapmak doğru değil hiç bir konuda. Avrupada da karşıtları var elbette. Ama burada linç edilebilirsin. Orada iş oraya varmaz. Burada buna karşıtlık oranı %95i geçer, ama orada yarıdan fazla sempatiyle bakar insanların. Karışmaz. Daha doğrusu ilgilenmez. Aynı fikirde olmasa da senin tercihine saygı duyar. İşim zor. Duygusal seviyorum günlük.. Hiç "bi yalasam, bi yalatsam" düşüncesi geçmedi zihnimden mesela Mübeccele karşı. Tamamen duygusal bakıyorum. Elbette öpmek doyasıya sarılmak istedim çokça. Ama bu insanların bizi düşünecekleri gibi değil. Hisler var. Rahatlık var. Güven var. Bunların hiçbiri hiçbir erkeğe karşı duyduğum hisler değil. Hiç olmadı. Şimdi sakın bana 'doğru erkeği bulamadığın için olabilir mi?" klişesini yapma bozuşuruz! Alakası bile yok çünkü. Sende beni iyice çocuk yaptın. Bu triplerinle beni uyuz ediyosun bazen. Ama seviyorum yine de seni. Senelerce deftere yazdım günlüklerimi. Ama açılıp okundular. Sen başkasın, daha güvendesin. Daha rahatım seninle. Hem kağıt ziyanı ile ormanları da yok etmiyoruz :p Haa bu arada ben oruca devam biliyomusun? Sorma.. Geçen sahura katıldımya, sabah babam gidince annemden kahvaltı istedim. Kadın vermedi ya :S Söz vermişmiş kocasına. Ya annemin bana olan sevgisindenşüphem yok ama, bazen çevremdeki anne-kızlardan gözlemleyip düşünüyorum bir anne kocasına verdiği söz için yavrusuna nasıl kıyar ya :S Aklıma ya filmlere konu olacak aşklar geliyor bunların ilişkisinde, yada tavşanlar (bkz. Tavşanlar gibi düzüşmek) Hayır kadın nasıl bir tatmin yaşıyorsa bazen uykudan uyandırıyor sesleri yeminlen :) Yavru ben oluyorum tabi. Ve bana kahvaltı vermediği için de kıymış oluyo :p Kendi yiyo bi güzel ama! Ben bütün gün aç. Zaten yediğim şuncacık bişi, onu da yemiyorum sonra sinirimden! Neyse, az kaldı zaten oruçların bitmesine zannedersem :) Milliyet ve cinsiyet oturumundan sonra sıra dinde ama hiç bu konuyu düşünme iştahım yok nedense. Şimdi yatıyorum. Daha anlatacağım çok şey var günlük bazında ama sabah dershane var, uyumalıyım biraz daha.. Görüşürüz...

♀♀

1 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sana hak vermemek elde değil ki. böyle hatunları güzel güzel görünce herkesin içi gidiyor. bu sırada sana büyük geçmiş olsun peder beye dikkat et uruk-hai kılıcı ile seni ikiye bölmesin.

Yorum Gönder