11 Eylül 2009 Cuma

Eskiler

Günlük! Seninle özel sırlarımı paylaşacağım! Hazır mısın?
Cinsel tercihimden başlayayım... Tercihim hemcinslerimdir. Hem duygusal, hem bedenen. Bu net. Ama aklımı kurcalayan, "ben %100 lezbiyenim" diyemediğim bir nokta da var ki o da pipileri de seviyor olmam! Diyeceksin ki şimdi, senin yaşın başın kaç ki, pipi mipi sayıklıyosun!
Sana; "Hoopp günlük! Denmark'ta bu işlerin başlangıcı 15 yaşı geçmez!" derim apışıp kalırsın :p
Sanma ki oralar burası gibi.. Tecrübe konuşuor herhalde kızım :) Sen ekmeğe agu derken, ben ceviz kırıyordum delüü :P:p Öhömm. Neyse, ciddi olalım. Hemen yavşıyosun ama sen.. Olmas ki böle allaalaa..
Günlük, bak benim iki tane sevgilim oldu gerçek anlamda. İkisi de kızdı, ikisi de Danish. Defalarca birliktelik yaşadık ikisiyle de. Hatta bazen üçümüz bir aradaydık. İkisi ile de duygusallıklar yaşadım. İkisiyle de öpüştüm. İkisini de sevdim.
Ama bunların yanında iki farklı erkekten 5 kez de pipi tadı almışlığım da var. Ama ikisiyle de sevgili olmadım, ikisini de sevmedim, ikisini de hiç öpmedim. Oral sex bile yapmadım. Sadece organları birleştirdik. Huuoopp Transformers!
Bütün bunların toplamında, belki 15 kere 'biri ile çıplak olarak yatakta yattım'. Bu tecrübelerin çoğu kız, azı erkekti. Ama ben ikisinden de zevk aldım! İşte kafamı kurcalayan bu..
Şu kısacık hayatımda hiç bir erkeğe "aa ne yakışıklıymış" diye bakmadım. Hiçbir erkeğe duygusal birşeyler beslemedim. Ve hiçbir erkeği öpmedim babam dışında. O da yanaktan tabi :)
Bir erkeği öpme fikri midemi bulandırdı herzaman. Ama pipilerinden hoşlandım. Daha doğrusu içimde olmasından. Yani sadece organdan. Bunu ilk sevgilim Jette'ye de açtım. Strap diye bir sahte penisle aşabileceğimizi söylemişti bunu, ama paramız yetmedi alamamıştık :p
Bu penis-vajina birlikteliğinin karşılığında ise, birçok kızdan hoşlandım, birçok kıza alıcı gözle baktım, iki kızı öptüm, ikisine de aşık oldum. Hiç bir kızın hiçbirşeyinden iğrenmedim. Ve ilişkilerde pipiden aldığım zevkten çok farklı bir zevk aldım. Durum bu.. Geçmiş bu...
Şimdi bana ben bunları niye şimdiye kadar bilmiyordum diye surat asma sakın... Sen yoktun ki :)
Türkiye'ye geldiğimden beridir de kimse ile birlikte olmadım. Ve şu an aşığım. Sevdiğim kişi Türk. Lezbiyenliğe bakış açısından ise hiiç ama hiç haberim yok. Zavallı durumdayım!
♀♀

0 yorum:

Yorum Gönder