11 Eylül 2009 Cuma

Aşık Oldum

Günlükçüm! Seni seviyorum canım benim.. Öncelikle şunu söyliim ki, İZLE butonunu kaldırdım günlük. Takip edip izlemek isteyenler de URL ile eklesin takip listelerine bi zahmet artık :p Böyle daha özel hissedebiliyorum. Diğer türlü birkaç çift göz beni röntgenliyormuş, sorguluyormuş gibi oluyor Google Friend Connect İzleyiciler de :) İzlensem de, izlenmesem de, o sevgili bloggerları görmedikçe, daha rahat hissediyorum, daha rahat yazıyorum sana. İzleyen, ve bunu okuyan bloggerlar, sanmayın ki sizden rahatsızım. Sadece görünümden kaldırdım. Bu da anlattığım gibi "gözetlenme" korkumdan kaynaklanıyor :) Yoksa, sizi seviyorum yani :) Ailemin internetle alakası olmaması (annemin olsa da blog dünyasından bihaberdir kendisi -en azından Türk blog dünyasıyla-) ve burayı milyonda bir rastgelipte okuyup beni tanıyacak bir arkadaşımın bulunmaması da benim sana karşı rahat olmamı sağlayan etkenler günlükçüm.. Dur rahat bişiler giyip geliim :p
Kendimi çok mutlu hissediyorum! Resmen aşık oldum! İçim kıpır kıpır, çok büyük heyecan içindeyim! Diyeceksin ki 'hoppala nerden çıktı şimdi'.. Haklısın.. Hemde öyle bir yerden, öyle bir zamanda çıktı ki. Hiç ummazdım kendimden. Bi kere şunu söyliim ki Muğrat'a bir özür borcum var. Geçen gün onu kınamıştım bana asılmak üzere, daha kaç günlük tanışız diye. Ama aynısı benim başıma geldi. Ve inanamıyorum! Uyuyamıyorum heyecandan! Günlük ben aşık oldum. Hem de Mübeccel'e. Hani şu daha tanıştığımız bir hafta bile olmayan Mübeccel.. Hani evlenilecek kız diye yazdığım Mübeccel.. Hani şu babamın onu görse benim kızım bu olmalıydı diyeceği Mübeccel.. Hani şu her fırsatta övdüğüm, çok efendi bi kıs dediğim Mübeccel'e yaa! Ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum ama gönlüm kaydı işte! Pır pır ediyor yüreğim! Ama platonik bir aşk bu tabi! Ve gerçeğe dönüşme ihtimali binde bir belki. Lezbiyenim desem tepkisi ne olur bilmem. Belki efendiliğinden "yanındayım" der. Belki de gerçekten yandaşımızdır bilmiyorum. Ama "Lezbiyenim+Seni Seviyorum" dersem ne olur, onu hiç ama hiç bilmiyorum. Düşünmüyorum da. Tasavvur edemiyorum günlük! Horgörülmekten, aşağılanmaktan, yüzçevrilmekten korkuyorum! Hayalkırıklığından korkuyorum, yaşamaktan ve yaşatmaktan.. Ama olsun. Mutluyum. Çok mutluyum! Şiir yazasım bile var lan günlük! O dereceyim :)
Artık bir sevgilim var o bilmese de!
O yüzden: ♀♀

1 yorum:

Ogan İnsan dedi ki...

Değişik.

Yorum Gönder