9 Eylül 2009 Çarşamba

Opss

Hej günlük!
Canım sıkkın. Önsezilerim gerçekleşmek üzere!! Murat bana çıktığım birinin olup-olmadığını sordu! Çüşş yani! Lan dün bir bugün iki. Hiç yüz vermeye gelmeyecek mi bu erkek milleti?! Ya bir kız ile bir erkek normal dost-arkadaş olamazlar mı?! Anlayamıyorum bu zihniyeti! İlla sokmalılar mı pipilerini iki muhabbet çevirmek için?! Üstüne bir de haber okudum bugün. Nişanlısı ile küsen bi kıs, dost bildiği normal erkek arkadaşına gidiyor sohbete belki biraz efkar dağıtmaya, açılmaya, belki ağlayacak bir omuz aramaya. Ama ne oluyor sonra biliyor musun günlük? Bu normal erkek arkadaş, manevi desteğe ihtiyacı olan nişanlı kıza bedeni destek veriyor! Zikiyor kızı ya. Hem de zorla. Tecavüz ediyor ya. Türkiye'de oluyor bu hemde. Babamın 15 sene boyunca bana insanlarını övdüğü Türkiye hani. Pehh!
Günün başında Murat'ın bu sorusu, ardındanda bu haberi okuduktan sonra gelde inan kadın-erkek dostluğunun olabilirliğine şimdi hadi! Ya ne gerek vardı şimdi be Murat! Offf diyorum!
Neyse, yukarıda bahsettiğim gibi sordu aynen. Yok desem yetmeyecek biliyorum! Yok desem teklif edecek biliyorum! "Tercihlerim farklı" diyebildim yarımağızla. Anlamamazlığa vurdu, bu seferde sinirle "lezbiyenim ben!" dedim. "Hııı öyle mi, anladım" diyebildi ama yıkıldığını çok net görebildim günlük. Hani "Evet, çıktığım biri var" deseydim bu denli yıkılmazdı buna eminim! Yada teklif yapsaydı da kabul etmeseydim, yine bu denli yıkılmazdı. Konduramadı beni. Yıkılışı ondan. Sevdiceği kötü yola düşen ama onu ordan çekip kurtaramayan mahzun erkek bakışları attı durdu bütün gün. Ya hayır yani bir şırpıntılık mı yaptım da cesaretlendi diye de düşünüyorum ama yok. Gayet usluydum. Hem daha tanışalı 3-4 gün oldu be günlük! Deli cesareti diyorum, başka da birşey diyemiyorum. Günümü bu kapsadı tamamen. Düşündüm durdum. Hoş neyi düşündüğümü de bilmiyorum. Hiç bir derse veremedim kendimi. Düşünmekten kalan zamanda da Mübeccel ile havadan-sudan, çarşıdan-pazardan sohbet ettik. Her geçen gün çok daha fazla ısınıyorum bu kıza ben. Müthiş biri!

0 yorum:

Yorum Gönder