6 Eylül 2009 Pazar

Sızım Sızım Çantasızım

Selam Günlük!
Geciktim.. Ama elalem yatmadan önce eline alıyor günlüğünü. Biz yine de iyiyiz. Çok mızlanma! :p
Lan günlük, bugün noldu biliomusun? Nerden bileceksin tabi :) Senin işin bilmemek ki, ben anlatınca "Aaa tüh tüh" diyesin di mi ama.
Şimcik günlükcüm, bu sabah dershaneye babam bıraktı biraz geç kaldığım için. Ve çantamı babamın arabasında unuttum. Elimde defter ile kalakaldım. Düşünsene, hastayım ama pedim yok! Tiryakiyim ama sigaram yok! Derse giriyorum ama kalemim yok! Aynam yok, ıslak mendilim yok, çakmağım yok, param yok, telefonum yok, rujum yok! Yok yok yok! Başımdan kaynar sular döküldü resmen çantamın olmadığını farkedince. Meğer ne önemliymiş çantam benim için yaa. Yerim onu ben! Kıymetini yokluğunda anladım!
Eee soracaksın şimdi "ayol naptın tüm gün çantasız" diye.. Valla ne sen sor ne ben söyleyim günlük... Ama tabi sölicem xD... Şöyle ki, ilk başta "uzak kız-star-yıldız" imajımdan feragat etmem gerekti doğal olarak :) Sırama oturduğumda farkettim çantamın olmadığını ve elimi başıma koydum bir of çektim karşıki dağlar yıkıldı. Tabi herkes bana baktı o an. Bir an, çantamı getirmesini söylemek için aşağı inip marketten kontürlü telefondan babamı aramayı düşündüm ama paramın cüzdanımın da çantamda kaldığını aklıma geldi ve marketçiye öpücük vermemek için vazgeçtim tabi :) Dersin başlangıç zili de çaldı zaten hemen. Dün bahsettiğim arkamda oturan şişman çocuk "hayırdır bir yaramazlık mı var?" diye sordu, ben de "çantamı unuttum, kalemim yok" dedim, o da hemen çıkarıp verdi fazla kalemini. Tabi ardından tanışmayı da ihmal etmedi: "Adım, Murat"... Ben de "Memnun oldum, ben Meggie. Kalem için teşekkürler" dedim. Meggie deyince -ha? ney? o ne?- affallama durumu oldu tabi :) "Sibel Meggie" dedim, "bi yanım Denmark" :)
Neyse, ders başladı: Kimya. Uyuz oluyorum kimyaya. Zaten çantamı unutmuşum, bunun üstüne ilk ders kimya mı olur allasen günlük ya! :@ Bir gram dinlemedim dersi zaten. Ders boyunca çantamı düşündüm durdum... Tenefüse çıkıcam ama sigaram yok! Kahvaltı yapmamışım ama çay- açma param yok! Muayyen günümdeyim ama pedim yok! Tanıdık kimse de yok sınıfta zaten yeni gelmişim kimseyle selamım yok! Kimden sigara-para-ped alabilirim diye bile soramıyorum kendime! Pff üstüne pff çektim ders boyunca. Sonra tenefüs zili çaldı, hoca çıktı... Ben melül melül otururken arkamdaki çocuk (Murat) sigara uzattı, "kullanıyormusun?" dedi. Ben tabi mal bulmuş mağribi gibi atladım "ah evet çok teşekkür ederim, ben de zaten çantamı unutmuştum sigarasız kaldım diye üzülüyodum" dedim. Pek bi memnun oldu sanki onun sigarasını aldığım için :p Güsel kıs olmak böyle bişi işte günlük, sen anlamazsın :D Neyse, balkona çıktık. "Ben kahve alıcam, sen de ister misin?" dedi Murat. Ben de "Yok ben daha kahvaltı yapmadım, içemem şimdi" dedim. "Tamam" deyip kantine gitti. Döndüğünde elinde çay ve tost vardı. Bana yaptırmış garibim. Ve sanırım başka parası yoktu çünkü kendisine kahve almamıştı. Pek içime dokundu, hemen yelkenleri suya indirmeyi düşündüm ona karşı. Üzüldüm haline çok. "Ya niye yaptın böyle bişi? Çok düşüncelisin ama gerek yoktu" dedim. Ama aldım ve yedim tabi :) Madem alınmış, yemek lazım di mi günlük. Umarım yarın unutmam parasını iade etmeyi... Neyse, tostum bittikten sonra sigaraları yaktık. Ben yakana kadar o da yakmamıştı. Centilmenliğinden mi bilmem :) Sonra o da kendinden bahsetti. Onlarda Alamancıymış. Bu 2 yaşındayken dönmüşler. Bu orada doğmuş ama burada büyümüş. Yaşanmışlıkların benzerliği var yani. Şişman ama çok tatlı ve aslında yakışıklı bir çocuk. Sigaramı bitirdikten sonra Murat'a teşekkür ederek tuvalete gittim. Lavaboya yönelirken önümde oturan kızın çöpe ped attığını gördüm. Sonra çıktım derse girdim. Ped ihtiyacım oluştu. Ertesi tenefüste önümdeki kıza "Ya afedersin, çöpe ped attığını gördüm, ben de çantamı unuttum ama hastayım acaba fazla pedin var mı?" diye sordum. "Tabi tabi" dedi, çantasını aldı tuvalete gittik, ped verdi. Pek sevindim. Balkona çıktık kızla beraber. Ben tabi teşekkür üstüne teşekkür ediyorken kıza, Murat geldi sigara uzattı, aldım hemen. Kız kullanmıyormuş. Zaten çok hanım, tam aile kızı tabir edileninden bir kız. Esmer güzeli bişi. Konuşması, oturması-kalkması pek terbiyeli. Adı Mübeccel'miş. Onunla da böyle tanışmış olduk. Sonraki tenefüslerde de hiç değişik bir şey olmadı. Her tenefüs Murat'ın sigaralarından otlandım. Çıkışa da babam geldi zaten. Hoş gelmese napacaktım onu da bilmiyorum. Beş kuruş yoktu yanımda dolmuşa binecek.
Velhasıl, çanta bir kız için pek önemliymiş günlük.. Çok başını şişirdim biliyorum. İi tmm sustum hıhh!

0 yorum:

Yorum Gönder