8 Eylül 2009 Salı

Evlenilecek Erkek

Günlükçüm...
Bugün de Muratla haşır-neşir oldum. İyice bi araştırdım girdim çıktım iyice :p
Öncelikle belirteyim, geçen gün bana yaptığı masraf için dün uzattığım 5 TLyi de almadığı için, bugün bir Marlboro sigara alıp zorla sıkıştırdım cebine! Altında kalamam :p Ezilirim sonra :)
İyice sosyolog-psikolog gibi bişi oldum. Dün Mübeccel'in, bugün Murat'ın aile soy sop yedi düvelini öğrendim :) Ve sana aktarmaya karar verdim. Çünkü şimdilik sadece bu iki kişi ile arkadaşım koca dershanede. Diğerleri ile pek tanışma gereği bile duymadım. Onlar hala 'The Others' :)
Murat; kumral, takriben 170 boylarında, ve takriben 120-130 kg çekebilecek bir çocuk. Yüzü çok iyi ama. Yakışıklı yani. Zayıf olsa bi ton kız götürür. Yada kızlar onu götürür :) O derece güzel bir yüzü kaşı gözü var anlıycaın. Çok efendi. Öyle piç tipinde değil. Sıcakkanlı ve geçen gün gördüğüm üzere yardımsever bir insan. Derslerde gayet üstün. Gözlemlediğim kadarıyla Mübeccel'in ardında, benim önümde geliyor. Oturma sıralamamız, derslere de sirayet etmiş durumda sanki. 'The Others' da mal değiller ama, bizim grup daha önde :) Neyse, bu Muğrat'ın hayali Marmara Üniversitesi/Hukuk. Ama illa ki Marmara Üni. Neden bilmem takmış kafaya :)
2 yaşındayken Türkiye'ye gelmiş bir gurbetçi. Alamancı. ilkokul çağlarında sık sık gider gelirlermiş Almanya'ya. Amcaları, dedesi falan ordaymış hala. Sınıfta benle birlikte tek Avrupai o sanırım :) Bu da biraz daha yakınlaştırıyor bizi ne alakaysa artık. Tabi insanları iki günde tanıyamayız günlük. İçi dışı bir görüyorsam da, sanki biraz biraz bana meyli var gibi geliyor bana. Bu da beni düşündürüyor. Günahını almak istemem, yada kendimi bir bok gibi göstermek istemem sana karşı ama böyle hissediyorum. Haa 'bişey mi dedi, bişey mi yaptı ki böyle düşündün' dersen de "yok, cıks, ı-ıhh" derim sana. Ama his işte. Arkadaş olarak benimsedim bi kere. İlk öyle gördüm o yüzden. Yoksa kilosundan falan değil yani. Ben takmam öyle şeylere. Tamam o göbekle çok çekici değil ama yüzüne bakılmayacak gibi de değil. Üste sen çıkarsın olur biter :p Hadi onun için de yazayım; Babam görse 'oğlum olsaydı böyle olmalıydı' der :) Kıskanmadım kiiii!!

0 yorum:

Yorum Gönder