5 Eylül 2009 Cumartesi

İlk İzlenimler

Bugün dershanemin ilk günüydü günlük. Yani benim dershanedeki ilk günümdü :)
Ders başladıktan sonra girdim sınıfıma. Tabi tüm sınıfın gözü üstüme dikildi.
Ay pek utandım hihihh.
Şöööyle bi alıcı gözle bakıştık sınıftakilerle. Onlar bana, ben onlara baktım. Biraz yavan geldi. Ama neyin ne olacağı belli olmaz tabi. Ummadık taş baş yarar derdi babannem. Bu söze de çok gülerdim. Nedense hep farklı şeyler hatırlatırdı: taş, baş, yarar fln :p töpe töpeee :P
Neyse, esmer bir kızın arkasına, şişman bir oğlanın önüne oturdum. Orası boştu nedense. Sanki benim için ayrıltılmış gibi :p Tüm sınıfı kesebiliyorum oturduğum yerden. Yalnız arkamdaki şişman oğlandan salya sesleri geliyor sanki. Tırstım :S Önümdeki kız ise hanım bi kıza benzio.
Okullar başlayana kadar hergün dershane. 16 kişiyiz sınıfta toplam. Yani benle birlikte 16 oldu.
9 kıs, 5 erkek, 1 tane de karışık. Daha tam çözemedim :p Kızların yarısı güzel, yarısı yaramas. Ama benim elime su dökemezler tabi :p Bunu da zaten sınıfa girişim belgeledi. Salyalar uçuştu havada, eller fermuarların üstüne gitti. Hissettim, kaşındı çünkü bi taraflarım :P:p Umarım kıskanç kaltaklar yoktur aralarında. Hiç sevmem kıskanç insanları. İtaat etmeyi bileceksin.. Yada ne derler, bükemediğin eli öpceksin mi ne işte öyle bişi :)
Dershaneyi genel anlamda sevdim. Temiz, havadar, kantini güzel, balkonu var genişce. Sigara sıkıntım olmas. Öğretmenler de genç genellikle. En azından bugün derse girenlerden ikisi kız, biri erkek, bayağı gençlerdi. Stajyer gibiler. Ama göreceğiz tabi ne katacaklarını hayatımıza.

0 yorum:

Yorum Gönder